Instrukcja obsługi, której używałem podczas pracy nad moim '96 1100 ACE, mówi:
- Numery cewek zapłonowych dla Sabre są "nieokreślone", ale wcześniejsze modele określały
2,1-2,7 omów pierwotnych
20k - 26k omów wtórnych
- Świece zapłonowe powinny być:
Standardowe: NGK DPR7EA-9 lub Denso X22EPR-U9
Gorąca wtyczka: NGK DPR6EA-9 lub Denso X20EPR-U9
Zimna wtyczka: NGK DPR8EA-9 lub Denso X24EPR-U9
przerwa: 0,8 - 0,9 mm (0,031 - 0,035 cala)
Niektórzy ludzie, w tym ja, polecą węższą przerwę, ponieważ obie świece zapłonowe w Hondzie Shadow są połączone szeregowo. Z perspektywy cewki jest to jak uruchamianie jednej świecy z przerwą równą sumie szerokości obu przerw. Uruchamiam 0,7 mm (0,028"), wyciągasz NGK DPR8EA-9 z pudełka, a nominalna przerwa wyniesie 0,9 mm (0,035"), najszerszy koniec zalecanego zakresu.
https://www.ngk.com/ngk-4929-dpr8ea-9-nickel-spark-plug
Na twoim miejscu spróbowałbym kilku gorętszych świec, prawdopodobnie przechodząc bezpośrednio do NGK DPR6EA-9, i kupiłbym narzędzie do ustawiania szczelin świec zapłonowych i sam ustawił przerwy. Z gorącą świecą należy uważać na "Stukanie", przedwczesny zapłon, ale będą one bardziej odporne na zabrudzenia.
Nadal powinieneś zamieszczać dobre, zbliżone zdjęcia swoich świec i określić, które są z przodu, a które z tyłu.
Inne pytania do odpowiedzi.
- Jakie są rozmiary dysz w gaźniku?
- Jakie jest zużycie paliwa Twojej maszyny?
- Czy Twój motocykl zużywa olej?
- Jak jeździsz? Powolne zatrzymywanie się i jazda po mieście lub duża prędkość, autostrada na duże odległości lub coś pomiędzy?