Honda Shadow Forums banner

Najlepsze lata/modele 1100?

41K views 49 replies 35 participants last post by  hypostang  
#1 ·
Zatem dochodzę do wniosku, że być może zamiast zbyt wielu ulepszeń o ograniczonej wartości w Shadow 750, lepiej byłoby odłożyć tu i ówdzie, tak jak musiałbym robić te ulepszenia (i czasami też sprzedać kilka rzeczy), że lepiej byłoby dla mnie rozważyć kupno starszego VT1100 w pewnym momencie. Chodzi o to, aby przerobić go na dwuosobowego turystyka, który nadal byłby dobrym motocyklem solo na autostradę i krótkie wycieczki.

Teraz ACE Classic Tourer na pierwszy rzut oka wydaje się być w sam raz. Jednak nie wiem wystarczająco dużo o 1100-kach, żeby wiedzieć, czy to dobrze, czy źle. Czy są lepsze modele i roczniki, które można znaleźć tanio, a następnie założyć szybę i sakwy, czy też ACE CT jest tym, czego należy szukać?

Nie jestem w stanie kupić w tej chwili, ale wydaje się, że to dobry czas na badania. Więc jakie roczniki i modele są najlepsze ogólnie? Lepiej upewnić się i dostać 5-biegową skrzynię (wydawałoby się)? Czy w określonych latach i modelach były pewne zmiany na lepsze lub gorsze?
 
#3 · (Edited)
Każdy model 1100 z felgami aluminiowymi będzie miał silnik "twin pin". Silnik o gładszej pracy, który generuje więcej mocy niż ich odpowiedniki z pojedynczym sworzniem, które mają tradycyjne szprychowe koła. Model 1100 Tourer to dobry wybór. Również modele 1100 Spirit z późniejszych lat mają wyższe przełożenia niż modele Sabre i Tourer. Starsze modele 1100 VT będą miały 4-biegową skrzynię biegów, chociaż pierwsze 2 lata miały 5-biegowe. Należy pamiętać, że silnik twin pin nie będzie miał tego klasycznego dźwięku HD, jak wersje z pojedynczym sworzniem. Modele VT/Spirit mają również tylne hamulce bębnowe. Mam nadzieję, że to wam pomoże, a na pewno inni tutaj pomogą z większą ilością informacji. Uwielbiamy nasze 1100'ki tutaj! BTW 80 mph daje około 38 mpg. na moim Spirit. Przy 70 mph, 42 mpg.
 
#47 ·
...Pamiętaj, że podwójny pin nie będzie miał tego klasycznego dźwięku HD jak wersje z pojedynczym pinem. Mam nadzieję, że to komuś pomoże i na pewno inni tutaj pomogą z większą ilością informacji. Uwielbiamy nasze 1100 tutaj!
Nie można się pomylić z 1997 ACE 1100! Przepraszam, ponieważ nie przeczytałem uważnie każdego posta w tym wątku, więc to mogło zostać opublikowane. Harley pozwał Hondę, próbując opatentować dźwięk wydechu; ale wszystkie pojedyncze piny V-Twin brzmią tak samo. Oto więc porównanie.
Dźwięk Harley Fatboy: http://www.bc.edu/bc_org/avp/law/st_org/iptf/exhibits/1998101101_fatboy.au
Obraz Harley Fatboy:
Image

Dźwięk Honda ACE 1100: http://www.bc.edu/bc_org/avp/law/st_org/iptf/exhibits/1998101101_shadow.wav
Obraz Honda ACE:
Image
 
#4 · (Edited)
Wszystkie są do siebie podobne, ale jest kilka różnic. Z pamięci, więc jeśli coś pomylę, proszę, nie strzelajcie do mnie LOL Ale mam Spirit i Spirit ma inną skrzynię biegów niż reszta, to co nazywają szerokim przełożeniem, trochę dłuższe biegi i nieco niższe obroty na autostradzie, Niektórzy mówią, że wolna jazda jest trochę trudniejsza z przeciąganiem, ale jak się do tego przyzwyczaisz, to druga natura, Szczerze mówiąc, to naprawdę niewiele się różni od innych (Tak, jeździłem tyłem do tyłu, żeby porównać z Sabre), ale Spirit jest trochę płynniejszy przy niższych obrotach przy około 80 mph. Jeśli chodzi o Ace, wierzę, że to pojedynczy wał korbowy 1100 i ma więcej dźwięku HD, ale trochę mniej mocy i nie tak płynną pracę. Sabre ma standardową skrzynię biegów, ale podwójny wał korbowy, więc ma trochę dodatkowej mocy, podobnie jak Spirit. Nie jestem pewien, gdzie mieści się Aero, ale jestem prawie pewien, że zrobili go w 1100, ale jestem pewien, że ktoś się odezwie. W 97 roku przeszli z 4 biegów na 5 biegów i zmienili się najbardziej, kiedy to się stało, również z szerszym tyłem zbiornika, Starsze są wąskie z tyłu zbiornika. Zasadniczo pozostały niezmienione do 2007 roku, kiedy zaprzestali produkcji serii 1100, więc wybierz rok, który ma kolory, które lubisz LOL Mój jest z 2001 roku i wszystkie można przerobić na motocykl turystyczny, ale niektóre, takie jak "T", są bardziej do tego przygotowane. Właśnie skończyłem ustawiać przednią szybę w moim Spirit, więc jestem gotowy na kilka dłuższych wycieczek z moimi sakwami i zastanawiam się nad twardymi torbami w pewnym momencie, ale torby, które mam, działają na razie wystarczająco dobrze.

Dauntae
 
#5 ·
Poprzednie posty świetnie porównały ACE, Sabre i Spirit. Dwa rzadkie modele to Tourer i Aero. Tourer ma prawdziwy podwójny wydech z silnikiem z dwoma kołkami, wraz z kilkoma świetnymi twardymi sakwami i osłonami sakw oraz dużą przednią szybą. Tourer używał również opon radialnych.

Aero to jedyny 1100, który miał wydech dwa w jednym. Aero było produkowane w latach 98-02. Aero z lat 98-01 miało jeden kołek, podczas gdy '02 miało dwa kołki (nie wiem dlaczego). Mówi się, że wydech Aero dwa w jednym był wart 5 dodatkowych koni mechanicznych, ale myślę, że dotyczyło to Aero z jednym kołkiem w porównaniu do ACE z jednym kołkiem. Nie wiem, co zrobił z silnikiem z dwoma kołkami w porównaniu do podwójnego wydechu Spirit i Sabre. Zaadaptowałem wydech Aero do mojego Sabre, ponieważ podobał mi się wygląd i dźwięk i mogłem to zrobić za dużo mniej $ niż V&H Pro Pipes.

Mam nadzieję, że to pomoże.
 
#7 · (Edited)
Miałem dwa 95 i 2002. Były dla mnie tym samym motocyklem. Drugi podobał mi się bardziej, ale miał siedzenie Mustang i ładniejszy dźwięk. Podobał mi się również układ rur wydechowych, chociaż dwukolorowy Bermuda Green na pierwszym był moim zdaniem najlepszym połączeniem kolorów, jakie Honda zrobiła na Shadow i rzadkim, ponieważ wyprodukowali go tylko przez jeden rok. Kupiłem drugi za 4500 dolarów, wart 9000 dolarów w 2006 roku i przejechałem nim kolejne 8000 km i wystawiłem go na CL za 4200 dolarów, nie myśląc, że się sprzeda. Sprzedał się... stąd Yamaha w 2008 roku.

Nie pamiętam żadnych różnic mechanicznych. Podnóżki były również ładne w 2002 roku.
 
#8 ·
Mam 05 Spirit i ma całą moc i płynność przy dużych prędkościach, których potrzebuję, aby od czasu do czasu jeździć po autostradzie, świetny do zakrętów, a we dwoje to żaden problem, mam krótkie nogi i mogę bez problemu stanąć na płaskich stopach. Świetny motocykl i fajny motocykl.
 
#9 ·
Mam motocykl vt1100c spirit z 1996 roku z 4-biegową skrzynią biegów. Jedyną rzeczą, jaką widzę, jest to, że 4-biegowa skrzynia biegów jest wspaniała, z wyjątkiem zakresu 50 mil na godzinę. Wydaje mi się, że motocykl ma dużo obrotów przy tej prędkości, ale kiedy wrzucasz 4 bieg, jest za wysoko i motocykl trochę kopa i szarpie, nieźle, ale trochę. Poza tym uwielbiam 4-biegową skrzynię biegów. Wczoraj pojechałem na przejażdżkę z kilkoma facetami i wydawało mi się, że ciągle zmieniali biegi w górę i w dół... trzymałem swój na 3 i jechałem dalej... to nie zaszkodzi motocyklowi, o ile nie jest to zbyt nadmierne. Na autostradzie jest wspaniale, ustawi się na 80 mil na godzinę i będzie jeździł od wschodu do zachodu słońca każdego dnia. Nie bój się 4-biegowej skrzyni biegów, to świetny motocykl i bardzo szybko przyzwyczaisz się do 4-biegowej skrzyni biegów... JAZDA BEZPIECZNA.
 
#12 ·
Kupiłem swojego 1100 Spirit z zamiarem używania go do jazdy we dwoje. Wcześniej posiadałem 750 Spirit. 1100 zdecydowanie nie zawodzi! Ma całą moc, której brakuje 750. A ponieważ jest to motocykl o tak dużym momencie obrotowym, różnica podczas jazdy we dwoje lub samemu jest niewielka.

Jeździłem VTX1300 z pojedynczym sworzniem i zdecydowanie wolę 1100 z podwójnym sworzniem. Kogo obchodzi, że nie brzmi jak Harley? Na pewno nie mnie!!! Mój ma niestandardowy wydech 2 w 1 (zapomniałem marki, ale jest już wycofany z produkcji), który, jak sądzę, jest przeznaczony dla ACE. Ale pasuje do Spirit jak ulał i nie zdziwiłbym się, gdyby zapewniał znaczący wzrost mocy...
 
#13 ·
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Nie brzmi to tak, jakby była zła, tylko inna.

Przy okazji, chłopaki, macie tam kilka ładnych rowerów.

Podczas gdy idealnie Tourer byłby świetny, ponieważ jest już ustawiony tak, jak bym go ustawił, brzmi również tak, jakby mógł być trudniejszy do znalezienia i w cenie premium (względnie). Z drugiej strony, dobre znalezisko na podstawowym rowerze stanowiłoby podstawę do skonfigurowania roweru specjalnie dla potrzeb i potrzeb. Podoba mi się również wygląd skrzydła nietoperza roweru Boba.

Jeszcze raz dziękuję za udostępnienie. Jeśli ktoś jeszcze ma coś do dodania, zapraszam. Prawdopodobnie minie trochę czasu, zanim będę mógł zebrać pieniądze, ale wygląda na to, że VT1100 może być najlepszą równowagą między wagą, mocą i ekonomią dla jazdy we dwoje, solowych wycieczek i wycieczek do sklepu spożywczego. Czy wspomniałem, że lubię naprawdę duże torby na rowerze?
 
#14 ·
Zgadzam się ze wszystkimi... bez względu na to, na którą się zdecydujesz... wszystkie są świetnymi motocyklami!
 
#16 ·
downside is having to go back to a Carburetor/s and possibly a Chain.....
Carbs yes, though I'm not aware of VT1100's with chains, thought they were all shaft drive. Were some of the real early ones chain drive?
 
  • Like
Reactions: BruceP
#18 ·
VT1100s mają napęd wałem.

Jeśli lubisz duże sakwy, nie kupuj Spirit. Ze standardowym wydechem nie będziesz miał dużo miejsca na zamontowanie sakw. Przeniosłem kierunkowskazy, aby zamontować moje sakwy Willie & Max Revolution w małym rozmiarze. Dobrze pasują do motocykla i moim zdaniem ładnie wyglądają. Ale tak naprawdę nie są zbyt duże.
 
#19 ·
VT1100 mają napęd wałem.

Jeśli lubisz duże sakwy, nie bierz Spirit. Ze standardowym wydechem nie będziesz miał zbyt wiele miejsca na zamontowanie sakw. Przeniosłem kierunkowskazy, aby zamontować moje torby Willie & Max Revolution w małym rozmiarze. Dobrze pasują do motocykla i moim zdaniem ładnie wyglądają. Ale tak naprawdę nie są zbyt duże.

GDI
Dlatego powiedziałem "Być może", nie byłem pewien co do łańcucha....

Osobiście nie chciałbym przechodzić "na" gaźnik....
 
#23 ·
Przynajmniej z gaźnikami można ponownie wyregulować dysze, gdy wprowadza się wiele zmian w motocyklu, zamiast musieć płacić duże pieniądze za przeprogramowanie, jeśli można znaleźć kogoś w swojej okolicy, kto to zrobi, lub kupić profesjonalny tuner za ponad 500 dolarów.

Nawet zestawy wydajnościowe dla 750, które zawierają wałek rozrządu, tłoki itp., można znaleźć tylko dla modeli z gaźnikiem. Zatem wymagane jest lekkie rozgrzanie. Jestem w SW Texas. Przez większość roku nie zajmie to dużo czasu.

Mój obecny motocykl to FI i pod wieloma względami mi się podoba. Ale zaczynałem od motocykli z gaźnikami i dobrze mi służyły.

Jednym z typowych i bardzo pozytywnych komentarzy, które słyszałem o VT1100, jest to, że są to proste motocykle, czyli bardzo niezawodne i dość łatwe w obsłudze. Brzmi dla mnie dobrze.
 
#24 · (Edited)
Przynajmniej z gaźnikami można ponownie wyregulować dysze, gdy wprowadzasz wiele zmian w motocyklu, zamiast płacić duże pieniądze za przeprogramowanie, jeśli możesz znaleźć kogoś w swojej okolicy, kto to zrobi, lub musisz kupić profesjonalny tuner za ponad 500 dolarów.

Nawet zestawy wydajnościowe dla 750, które zawierają wałek rozrządu, tłoki itp., można znaleźć tylko dla modeli z gaźnikiem. Więc wymagane jest trochę rozgrzewki. Jestem w SW Texas. Przez większość roku nie zajmie to dużo czasu.

Mój obecny motocykl to FI i pod wieloma względami mi się podoba. Ale zaczynałem od motocykli z gaźnikami w dawnych czasach i dobrze mi służyły.

Jednym z typowych i bardzo pozytywnych komentarzy, które słyszałem o VT1100, jest to, że są to proste motocykle, czyli bardzo niezawodne i dość łatwe w obsłudze. Brzmi dobrze dla mnie.
Wygląda na to, że powinieneś to zrobić.... Jeśli ktoś spędza połowę czasu, życząc sobie innego motocykla, myślę, że powinien dostać ten inny motocykl jak najszybciej. Musisz być szczęśliwy i podekscytowany swoją jazdą, aby naprawdę się nią cieszyć IMO. Nie młodniejemy, jeśli wiesz, co mam na myśli..... czas jest TERAZ.
 
#26 ·
Jaka jest minimalna prędkość na autostradzie 75 mil na godzinę?

Myślałem o tym ostatnio podczas jazdy, jechałem około 65 mil na godzinę i mój motocykl czuł się dobrze, jakbym mógł jechać cały dzień. Potem pomyślałem, że gdybym pojechał nim do San Diego (około 380 mil ode mnie), to bym się nie spieszył, po co się spieszyć, jechałbym 65 mil na godzinę i czułbym się, jakbym płynął, a nie ścigał. Nie obchodzi mnie, czy zostanę na prawym pasie, i tak bym chciał, to pas z myślą "Zostaw siebie i innych w spokoju".

To prawda, że nie chciałbym jechać 75 mil na godzinę lub 80 mil na godzinę przez wiele godzin z Hondą 750, ale kto mówi, że musisz?

Jeśli chodzi o jazdę we dwoje, mam swój motocykl od 1,5 roku i jak dotąd nikt nie siedział na siedzeniu pasażera, ani razu. Po pierwsze, jestem ubezpieczony, aby pokryć siebie, a także fakt, że mam ubezpieczenie medyczne, nie jestem ubezpieczony dla pasażera, który może mieć lub nie mieć ubezpieczenia medycznego.

Jedynym powodem, dla którego trzymam swój motocykl w konfiguracji 2-up, jest bagażnik i potrzeba oparcia Sissy Bar z tyłu, aby pomieścić bagaż, dodatkowe torby, a także dla wyglądu.

Myślałem o jeździe solo, jak powiedziałeś, ale wtedy straciłbym to oparcie Sissy Bar i to, co oferuje, na przykład noszenie torby na kółkach.

Kto mówi, że musimy jechać 80 mil na godzinę lub nawet 75 mil na godzinę? Po co się spieszyć?
 
#27 ·
Zapomniałem wspomnieć, że wiele z tych stref 70 i 75 mil na godzinę to strefy dwupasmowe, a ciężarówki również po nich jeżdżą, podobnie jak wiele innych pojazdów. Jedź 65 i zostaniesz przejechany. Jedź 377 do Sonory i wjedź na I-10, a ograniczenie prędkości wynosi 80 mil na godzinę. Muszę przejechać wiele z tych miejsc, już wiele razy tam byłem, żeby dostać się do fajnych miejsc. Chcę jakoś mieć pierwszą część z głowy, żeby móc przejść do relaksującej części. :D
 
#28 ·
Mam mojego '96 VT1100C dopiero od kilku tygodni, ale jestem pewien, że to jest ten motocykl dla mnie. Jest idealny. 4 biegi, ciągnie bez wysiłku z prędkością autostradową, dociera tam w mgnieniu oka. Płynnie i stabilnie. To będzie najwspanialsze lato w historii... To powiedziawszy, którykolwiek wybierzesz, będzie dla ciebie idealny, nie sądzę, żeby był zły wybór w całej grupie.
 
#29 ·
Tak, uwielbiam 1100 bardziej niż 750, 750 robił wszystko, czego potrzebowałem, ale mogę skręcać ciaśniej na moim 1100 (93), jedynym minusem jest to, że 80-96 km/h to prędkość pośrednia, 96 km/h jest w porządku na najwyższym (4.) biegu, o ile nie jest pod górę.
 
#31 ·
Mam 1998 1100 ACE. Przyszedł z siedzeniem Mustang dla dwojga, przednią szybą i sakwami skórzanymi.

Ten motocykl wozi mnie i żonę bez problemu. Ma około 50 KM, jak pamiętam, i jedzie dobrze. Razem ważymy prawie 400 funtów. (Jestem dużym facetem).

Typowa prędkość, z jaką jeździmy, to około 55-60 mil na godzinę, ale motocykl naprawdę lubi 65-70. Nie ma problemu, żeby wrzucić 4. bieg i dodać gazu, jeśli potrzebuję.

Sakwy sprawiają, że jest to fajny mały wózek na zakupy. Niezbyt dużo rzeczy, ale wystarczająco.

Kilka osób zauważyło, jak duże wibracje mają te pojedyncze piny, ale nie uważam tego za problem.

Oto mały film, który nakręciłem z moim motocyklem:
https://www.youtube.com/watch?v=iOiNiAhXhlQ&list=PL5T6FEynkLlqmznMoqtMe5rwQ_jjgYw16&index=3
 
#32 ·
Ostatecznie wybrałem Sabre 1100 po przesiadce z VLX 600. Nie żałuję. Cieszę się, że mam ten 60-konny silnik i to w odpowiednim kolorze. Wystarczająco duży, żebym mógł jeździć po autostradzie, a jednocześnie niezbyt uciążliwy w jeździe po mieście na krótkie wycieczki. Teraz czas sprzedać starą 600 i nazwać to życiem :p