Honda Shadow Forums banner

Schemat okablowania kierunkowskazów Honda

52K views 11 replies 11 participants last post by  Grampa Joe  
#1 ·
Gdyby ktoś chciał, oto typowy schemat okablowania Hondy. Użyłem mojego Hondy Shadow Spirit VT1100C z 2000 roku jako przewodnika, ale wszystkie Hondy (a także inne marki) używają tej samej logiki obwodów.

Chuck
 

Attachments

#2 ·
W razie gdyby ktoś chciał, oto typowy schemat okablowania Hondy. Użyłem mojego Hondy Shadow Spirit VT1100C z 2000 roku jako przewodnika, ale wszystkie Hondy (a także inne marki) używają tej samej logiki obwodów.


Chuck
Będąc osobą bardzo ciekawą, co oznaczają PR, PO, PL i W na schemacie? Z powodu kontuzji lewej ręki musiałem przenieść klakson, kierunkowskazy i światła drogowe/mijania na prawą stronę, używając standardowych przełączników kołyskowych i przyciskowych, w moim Shadow Spirit VT750DC z 2007 roku. Do kierunkowskazów mam 6-pinowy podwójny przełącznik DPDT On-Off-On z podświetleniem. Sygnały działają dobrze, ale próbuję dowiedzieć się, jak sprawić, by standardowe pomarańczowe światła pozycyjne działały tak, jak działały ze standardowym przełącznikiem pokazanym w prawym dolnym rogu schematu. Zobacz załączone zdjęcia przełącznika.
 

Attachments

#8 ·
Będąc typem ultra ciekawskim, co oznaczają PR, PO, PL i W na schemacie?
PO to zasilanie świateł pozycyjnych.
Uważam, że w USA pomarańczowe światła świecą się cały czas. Więc jeśli chcesz zasygnalizować zmianę kierunku, światło pozycyjne prawe (PR lub jasno niebieski i biały przewód) musi być wyłączone, aby mogło zacząć migać w prawo przez jasno niebieski przewód.
PL to światło pozycyjne lewe. To samo co dla prawego, ale w kolorze pomarańczowym/białym.
W Europie światła pozycyjne nie są wymagane i można je pozostawić odłączone.
Sygnalizacja kierunku w prawo oznacza wyłączenie prawego światła pozycyjnego, włączenie lewego światła pozycyjnego i włączenie prawego kierunkowskazu.

W to również zasilanie, ale dla kierunkowskazów.
W pochodzi z przekaźnika kierunkowskazów (szary przewód).
PO pochodzi od tego, co jest narysowane obok przekaźnika kierunkowskazów. (Brązowy i biały przewód).

W Europie światła pozycyjne nie są wymagane, więc nie mam pojęcia, czym jest drugi element. Jest jednak przymocowany do bezpieczników. Prawdopodobnie też przekaźnik?
 
#5 ·
Uważam, że Pl i PR to światło postojowe lewe i prawe z przodu, ponieważ muszą się wyłączyć po włączeniu styków kierunkowskazów. PO wygląda jak zasilanie z akumulatora, ale nie jestem pewien, dlaczego nazywa się PO.
W to zasilanie z bezpiecznika przez przekaźnik kierunkowskazów do przełącznika. Może to oznacza "KIERUNKOWSKAZY"???
 
#12 ·
Krótka odpowiedź brzmi: Nie możesz przywrócić świateł pozycyjnych w swojej konfiguracji. Potrzebujesz 3 przewodów: zasilanie kierunkowskazów, zasilanie świateł pozycyjnych i uziemienie. Mając tylko 2 przewody, możesz mieć albo światła pozycyjne, albo kierunkowskazy, ale nie oba.