Honda Shadow Forums banner

Schemat korpusu gaźnika Keihin VE

5 reading
18K views 9 replies 5 participants last post by  dskum  
#1 · (Edited)
Cześć, Czy ktoś ma schemat korpusu gaźnika VE? Zdejmowanie po raz trzeci w celu czyszczenia. (Pracuje na bogato i czekam na narzędzie 'D', abym mógł sprawdzić/wyregulować śrubę a/f). W międzyczasie planuję upewnić się, że wszystkie przejścia są również czyste w korpusie. Czy ktoś ma jakiś schemat/pdf dla gaźników VE? Jest to dla pojedynczego gaźnika-VLX 600. Próbowałem szukać i nie mogę znaleźć. Zastanawiam się, podobnie jak FSM, czy istnieje jakakolwiek instrukcja serwisowa na poziomie gaźnika. Czytam, że niektóre z przejść to zawory jednokierunkowe i zastanawiam się, jak to sprawdzić. Mam nadzieję, że moje poprzednie czyszczenie niczego nie zepsuło z tymi zaworami i że środek do czyszczenia gaźników nie uszkodził żadnych uszczelek/podkładek wewnętrznych, jeśli takie istnieją. Podczas sprawdzania przejść sprężonym powietrzem chciałem wiedzieć, które z nich przetestować i gdzie spodziewać się wypływu. Dzięki
 
#3 ·
Śruba powietrza/paliwa (#5) w gaźniku powinna być nacięta. Narzędzie w kształcie litery "D" służy do regulacji synchronizacji gaźników dla więcej niż 1 gaźnika. Nad śrubą A/F może znajdować się aluminiowa zaślepka, która ma ją chronić. Wywierć w niej otwór na wkręt do blachy i wyciągnij ją, jeśli istnieje.
 
#4 ·
@swifty2014 Dzięki za sugestię, ale po naprawie i uruchomieniu nie chcę się tym więcej zajmować. Nie chcę też dodawać kolejnego nowego elementu do już nieznanej układanki.

@h13man To właśnie powoduje pewne zamieszanie. Niektóre strony wymieniają zdjęcia z gniazdami, a niektóre mają śrubę D. Coś takiego:

Powiedział, że nie wiem, czy PO lub ktokolwiek inny wymienił go na coś z rynku wtórnego, co teraz powoduje, że działa bogato. W każdym razie zamówiłem zestaw gaźnika All Balls Racing 26-1604, aby wymienić to, co konieczne. Wymieniłem już zawór pływakowy na K&L. Niewielka różnica. Zdecydowałem się na rynek wtórny, ponieważ niektóre części w OEM mają długi czas oczekiwania, a ceny są nieco wysokie.

Rower pokazuje jeden D. To jest rzeczywiste zdjęcie.
289347
 
#6 ·
Honda przestawiła się na nie gdzieś po drodze, aby zachować zgodność z prawem, gdy zrezygnowała z zaślepiania śruby regulacji mieszanki biegu jałowego.
Wiele rzeczy Hondy to bieżąca rewizja/zmiana u dostawców, więc trudno dokładnie ustalić, kiedy nastąpiła zmiana.
O ile mi wiadomo, do czasu, gdy Honda przeszła na 750 Aero w 2004 roku, wszystkie były takie.
 
#8 ·
Na marginesie, należy uważać podczas używania sprężonego powietrza, zbyt duże ciśnienie/objętość może wydmuchać wciśnięte rurki i korki lub po prostu fizycznie rozerwać przejścia.
Chcesz tylko tyle ciśnienia, aby sprawdzić przepływ w przejściu, a nie oczyścić go z większej przeszkody.
Należy również nosić okulary ochronne, ponieważ czasami przejście nie wychodzi tam, gdzie myślisz, że wychodzi.
 
#9 ·
DZIĘKUJĘ! @CSRoad

Za wskazanie mi instrukcji obsługi ACE 750. Pomogło mi to zlokalizować problem. Uważam, że w procesie czyszczenia zgubiłem iglicę. Instrukcja obsługi pojedynczego gaźnika VLX nawet nie wskazuje na tę część. Strona 5-14. Udało mi się to ustalić na podstawie schematu gaźnika Aero 750 na stronie 5-15.

Schemat części go ma, ale jako część nr 2, która zawiera zarówno iglicę, jak i dyszę jako jeden „zestaw”, dla którego większość zdjęć z internetu wskazywała tylko na iglicę i ja ją miałem. Miałem zdjęcie gaźnika przed demontażem i po dostosowaniu jasności zdjęcia wyraźnie widać, że dysza była tam przed demontażem i już jej nie ma.

Myślę, że zgubiłem to jakoś podczas etapu czyszczenia powietrza. Aargh!!! Sprzątałem w ogrodzie i nie ma żadnych szans, żebym to odzyskał. (Nawet jeśli tak, bez uszkodzeń).

Część nie jest droga, ale jest niedostępna do listopada! Nie sądzę, żebym uruchomił ten motocykl w tym sezonie! Mam nadzieję, że to rozwiąże problem i przywróci motocykl na drogę.
 
#10 · (Edited)
Czy jest jakiś powód, dla którego żaden producent zewnętrzny nie produkuje 'Iglicy'? Kiedy przeglądam wszystko, prawie każdy dostarcza wszystko. Wszystkie dysze, śruby, sprężyny... nawet iglicę, ale nie iglicę. Dostarczają nawet uchwyt iglicy/rurkę emulsyjną.

Szaleństwo, że muszę czekać 3 miesiące na tę część. Dealer Hondy ma szacunkowy termin dostawy na pierwszy tydzień listopada!!